Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024 - KOBlogx7 | Güncel Oyun Hileleri

Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024

 Merhaba sevgili KOBlogx7 takipçileri,

Bugün sizlerle beraber Knight Online Para Kasma Taktikleri, Para Kasma Slotları hakkında konuşmak istedim.

Öncelikle bu yazımızın bir seri olduğunu ve devamı geleceğini bildirmek isterim. İlk yazımız çok ama çok düşük seviye ve sıfır sermaye ile yapılabilecek bir taktik olduğunu bilmenizi isterim. 

Evet ben başlıyorum. Okur severlerimin yazının tamamını okumasını isterim. 

Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024

Birinci slotumuz WORM; Sıfır sermaye ile yapılabilecek günde 2 saat zevkine kesebileceğiniz ilk yaratığımız. Peki bu WORM ne atıyor kardeşim? İçinden ne çıkıyor da 2 saatte para kasacağız? 

Sevgili arkadaşlar bu gördüğünüz küçük solucan kardeşimiz anti40 kalkan hediye ediyor bizlere. Spear pazarda(yeni serverlarda) 2m arası giderken arrow 5m arası gidiyor. 2 saat boyunca 4 tane çıkardığınızı düşünsenize? 

Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024

İkinci slotumuz ise GAVOLT-Spoiler-Gloomwing; Gavolt ve türleri kesmesi en kolay yaratıklardan biridir. İçinden +5 peaper çıkar ve özellikle premiumsuz 5.000 coin değerinde kanat çıkmaktadır. Bunları biriktirip premiumu olan birinden rica edip 7,500 coine sundirese satabilirsiniz. Ayrıca çıkan peaper itemleri +7ye basabilir ve 750,000 - 800,000 coins arası bir değere satabilirsiniz (basma kağıdı ise çok ucuz yani masrafı yok)

Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024

Üçüncü slotumuz ise WEREWOLF-Lycan-Laup Graou- Dark Eyes- DireWolf; Werewolf ve türleri slotu bu yazımın en iyi ve ideal slotu diyebilirim. Düşük seviye de buss drobu var. Bir ihtimal buss atabiliyor. Özellikle yakmalık +7 ve +8 item atabiliyor. Bunlar yeni serverlarda 500k(+8) ve 250k(+7) item değerleri olarak satılabilir. 

Knight Online Para Kasma Taktikleri (Moradon) Güncel 2024

Dördüncü slotumuz ise KEILAN; Açıkcası bu slotun sadece çöp attığını biliyorum ve bence elle farm yapılmaz. Yani genie açabilirseniz belki olabilir fakat diğer türlü tavsiye etmiyorum. Yine de ben ısrarcıyım bu işi yaparım elle farm yaparım derseniz saatlik 2m kasabilirsiniz. 

Evet sevgili arkadaşlar. Moradon da nerede farm yapabiliriz ve para kasabiliriz bunları yazdım.
Kecoon ve ailesini yazmak istemedim çünkü artık kekuri ringler hiç bir serverda para etmiyor. 
Bir sonraki yazımız muhtemelen moradon serisinin UPGRADE versiyonu olacaktır.
Yazımı okuduğunuz için teşekkürler. 

Yorum Gönder

0 Yorumlar