Knight Online Dye nedir? Dye ne işe yarar? - KOBlogx7 | Güncel Oyun Hileleri

Knight Online Dye nedir? Dye ne işe yarar?

 Merhaba sevgili KOBlogx7 takipçileri,

Şöyle genel bir araştırma yaptığımda insanların Dye iteminin ne işe yaradığını ve ne amaçla kullanıldığını bilmiyorlar. Aslında bakarsanız ben de sadece bir amaçla kullanıldığını biliyorum. Eğer ki farklı işlerde kullanılıyorsa sizde lütfen yorumlarda belirtin. Ben bildiklerimi paylaşmak için buradayım.

Knight Online Dye nedir? Dye ne işe yarar?

İtemimiz gördüğünüz gibi "Dye". İnsanlar bu item için saç boyuyorsun, yüzünü değiştiriyorsun filan diyorlar. Ben sadece secret armor yapımında kullanıldığını biliyorum açıkcası. 
Peki bu Secret Armorlar ne zaman aktif olacaktır?

Eğer yeni serverlarda oynuyorsanız ve serverinizde henüz Krovaz yok ise şu an Dye sizin için önemsiz bir itemdir. Fakat gelecek için bunları bankada saklayabilirsiniz. 

Secret Armor yapımı ile ilgili kısa bir video göstereyim ve "Dye" iteminin ne işe yaradığını hep beraber görelim.


Söylediğim gibi ben sadece bu işe yaradığını biliyorum farklı bir görüşü olan varsa lütfen yorumlarda belirtsin.
Teşekkürler. :)

Anahtar Kelimeler: knight dye ne işe yarar - dye ne işe yarar -

Yorum Gönder

0 Yorumlar